Zaregistrujte sa a získajte zľavu 5% na každý nákup!

Ak ste netrafili správny parameter tovaru, ktorý ste si objednali cez náš e-shop, radi Vám ho v zákonnej 14-dňovej lehote vymeníme za ten správny.

​Ako postupovať pri výmene alebo vrátení tovaru?

1.) Tovar vložte podľa možností do pôvodnej krabice/obalu spolu s faktúrou či darčekom, ktorý ste k objednávke obdržali. Pri výmene tovaru aj pri vrátení tovaru je potrebné pripojiť Formulár na výmenu/vrátenie tovaru alebo využiť inú písomnú formu oznámenia o odstúpení od zmluvy v zmysle platnej legislatívy.

2.) Krabicu vhodne zabaľte, aby pri preprave nedošlo k poškodeniu tovaru.

3.) Zabalený tovar je potrebné odoslať kuriérom resp. prostredníctvom Zásielkovne (nie ako balík na poštu) na adresu: Florbal s.r.o., Tomášikova 13, 821 01 Bratislava
Tovar prosím neposielajte na dobierku (v tomto prípade nebude žiaľ tovar z našej strany prevzatý).

4.) Po prijatí tovaru Vás budeme kontaktovať o prevzatí a predpokladanej dobe vybavenia vašej žiadosti.

Pri výmene tovaru je doba výmeny závislá od skladovej dostupnosti. V prípade, ak je tovar skladom, výmenu vybavíme obratom. V opačnom prípade je potrebné riadiť sa dobou dodania, uvedenou pri konkrétnom variante, o ktorý máte záujem. Náklady na dopravu vymeneného tovaru znáša kupujúci.

Aké sú podmienky na výmenu alebo vrátenie tovaru?

1.) Tovar je nutné vrátiť najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy, resp. pri požiadavke na výmenu odo dňa pravzatia tovaru.

2.) Zodpovedáte za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklu v dôsledku zaobchádzania s tovarom nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie základných vlastností a funkčnosti tovaru. V prípade vrátenia tovaru so zníženou hodnotou Vám budeme v zmysle zákona účtovať náklady na opravu tovaru a jeho uvedenie do pôvodného stavu, resp. sumu zodpovedajúcu zníženiu hodnoty tovaru.

3.) Tovar podľa možností zabaľte vždy do pôvodného nepoškodeného obalu.